مرورجنایات وحشیانه سرگرده گروهک ریگی به بیان والدین فائزه وشهاب

اجتماعی. گروهک. ریگی
زاهدان - اسناد زیادی وجود دارد که عبدالمالک ریگی در جنایات وحشیانه خود نه تنها به شیعه و سنی و فارس و بلوچ بلکه به خانواده خودش هم رحم نمی کرد.

این شرور تروریست که طی چند سال گذشته با هدف تفرقه افکنی و ناامنی در شرق کشور با حمایت استکبار جهانی و سرویس‌های جاسوسی کشورهای مختلف اقدام های مختلف ضدامنیتی در شرق کشور انجام داده و شمار زیادی از مردم بیگناه را شهید کرده امروز دستگیر شد و این خبر، خوشحال‌کننده ترین خبر برای مردم ایران به ویژه سیستان و بلوچستان بود.

یکی از جنایات وحشیانه مالک کشتن تعدادی از اعضای خانواده‌اش ( برادر و همسر برادر عبدالمالک) بود که جزییات آن را از زبان والدین شهدا مرور می کنیم.

پدر و مادر شهیدان فائزه و شهاب منصوری از مجامع بین‌المللی و مدعیان دفاع از حقوق بشر خواستار دستگیری و محاکمه عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی ریگی شدند.

سید محمد موسوی پدر خوانده فائزه و شهاب منصوری (همسر و برادر عبدالحمید ریگی) چندی پیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم رسانه ها با صداقت کامل آنچه را در خصوص جنایات گروهک تروریستی ریگی دیده و شنیده‌اند بطور شفاف و واقعی به مردم دنیا و انسان‌هایی که دم از آزادی ، دموکراسی و حفظ حقوق بشر می‌زنند، منعکس کنند.

وی افزود: شهاب و فائزه ‪ ۳‬و ‪ ۵‬ساله بودند که من وارد زندگی آنان شده و خادمیشان را می‌کردم و تنها چیزی که تصور نمی‌کردم دیدن چنین جنایتی در حق آنان بود.

او ادامه داد: مالک ریگی جنایتکار و برخی حامیان او از جمله علیرضا نوری زاده و سایر جیره خواران آمریکا با در اختیار گذاشتن شبکه‌های ماهواره ای سعی در نشان دادن چهره‌ای خوب و زیبا از این جانی دارند.

وی افزود: در فیلمی که اخیرا از یک شبکه ماهواره‌ای پخش شد علیرضا نوری زاده می‌گفت مالک تاکید کرده است که هیچ بی‌گناهی را نمی‌کشد، مگر دو فرزند من چه گناهی کرده بودند، مگر مسافران عبوری در تاسوکی و دارزین چه گناهی کرده بودند، مگر نمازگزاران مسجد چه گناهی کرده بودند، آیا اینها با گروهک و حامیان آن وارد جنگ شده بودند؟
موسوی بیان کرد: فیلم سر بریدن شهاب که از طریق شبکه ماهواره‌ای العربیه پخش شد نه تنها زندگی ما را مختل و نابود کرده بلکه دل هر انسان آزاده ای را به درد می‌آورد، همسر من (مادر شهاب) تا کنون فیلم سر بریدن شهاب را ندیده بود.

وی اضافه کرد: اکنون برادران و خواهران شهیدان فائزه و شهاب دچار مشکلات روحی و روانی شده‌اند و زندگی ما بشدت آسیب دیده است.

او افزود: عبدالمالک ریگی با این قبیل جنایات نشان داد که فردی خودخواه، جاه طلب، یک کوتوله احمق و بی‌شعور است که نه ایرانی است و نه بلوچ و اهل سنت و حتی نمی‌توان او را انسان نامید.

موسوی ادامه داد: اهل سنت و شیعه از صدر اسلام تا کنون در کنار یکدیگر با صلح و صفا زندگی مسالمت آمیزی داشته‌اند و این اتحاد و همبستگی نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی گسترش و تعمیق یافته است به همین دلیل دشمنان اسلام تاب و تحمل دیدن این وحدت را ندارند و برای ایجاد تفرقه از افراد نادانی مثل مالک ریگی استفاده می‌کنند.

پدرخوانده شهاب و فائزه منصوری در پاسخ یکی از خبرنگاران مبنی بر چگونگی پیگیری مساله شهادت فرزندانش از طریق مجامع بین‌المللی گفت: پس از اطلاع از شهادت فرزندانمان مراتب را با ارایه شکایتی به اینترپل (پلیس بین الملل) پیگیری کرده و با همکاری مسوولان متعهد اکنون پرونده تا دستگیری عبدالحمید ریگی پیش رفته و امیدواریم عامل اصلی جنایت یعنی مالک دستگیر و تحویل ایران شود.

وی با تشریح نحوه آگاهی از شهادت پسر خوانده‌اش بیان کرد: در مسیر مشهد بودیم که عبدالحمید ریگی تماس گرفت و گفت شهاب در تصادف با موتورسیکلت زخمی شده و من خودم تا مرز او را همراهی می‌کنم و تحویل شما می‌دهم.

وی افزود: در حال صحبت با عبدالحمید بودم که ناگهان مالک عبدالشیطان گوشی را از او گرفت و خطاب به من گفت فیلم شهاب را که در حال سربریدن وی هستم فردا شب از شبکه العربیه نگاه کنیدو بعد هم نوبت شما و سایر اعضای خانواده ات است.

موسوی اظهار داشت: گفتم به چه جرمی، مالک گفت چون شیعه است.

او ادامه داد: فائزه برای زایمان به تهران آمده بود و حمید ریگی نیز در پاکستان بود، پس از گذشت چند ماه از زایمان، حمید ریگی در تماس تلفنی خواست تا همسر و دو فرزندش را به زاهدان بیاوریم.

وی افزود: شهاب برای انتقال خواهرش و دو فرزند دو قلوی او به زاهدان آمده بود که حمید در تماس تلفنی به وی گفته بود که آنان را به مرز پاکستان منتقل کرده و تحویلش دهد.

او بیان کرد: شهاب و فائزه با دو فرزند دو قلو به مرز رفته بودند چون حمید نیامده بود شهاب به سبب غیرت و مردانگی حاضر نشد خواهرش را تحویل مرد غریبه و نامحرم دهد تا او را به همسرش برساند، به همین دلیل همراه خواهرش به محل استقرار حمید عزیمت کرد.

وی افزود: آیا سربریدن جوان ‪ ۲۳‬ساله بدون هیچ گناهی نشان از قساوت و خوی حیوانی مالک نیست.

وی اظهار داشت: این فرد پلیدی است و افراد بی‌سواد و نادان را به دام می اندازد و با اطلاعات کاذب آنها را شستشوی مغزی داده و با حمایت آمریکا ، شبکه العربیه و پاکستان دست به جنایت می‌زند.

موسوی تاکید کرد: از رسانه‌ها که مردم به آنها اعتماد دارند می‌خواهم صدای ما را به گوش جهانیان برسانند تا دولت پاکستان هم مجبور شود مالک ریگی جنایتکار و همچنین جنازه فرزندانمان را که در آن کشور قرار دارند به ما تحویل دهد.


وی تاکید کرد: اگر دولت پاکستان بعد از جنایت مالک و شهادت شهاب و فائزه برای دستگیری این جنایتکار اقدام می‌کرد، حوادث بعد از آن پیش نمی‌آمد. ک ‪۵۶۹‬

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد